Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort 5*
Hotel położony jest w odległości 4 km od Belek – tureckiego centrum golfa, tuż przy piaszczystej plaży kurort otoczony jest pięknym sosnowym lasem. Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (4), room service, sejf w recepcji, pralnia, sala konferencyjna, centrum biznesowe, baseny odkryte, 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dzieci (działają w godzinach 10:30-12:30,14:00-16:30). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wi-Fi w hotelu bezpłatne.
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 120 m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.
Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.
Pokoje
Zlokalizowane są w 3 budynkach, 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon.
Wyżywienie
Restauracja główna „Pinea”, 4 restauracje a’la carte, 4 bary, cukiernia.
Ultra All Inclusive (24h)
- śniadanie (07:00-10:00)
- późne śniadanie (10:00-11:00)
- obiad (12:30-14:30)
- podwieczorek (15:00-17:00) serwowany w cukierni
- kolacja (18:45-21:15)
- późny posiłek (22:30-02:00) serwowane w restauracji głównej
- lody
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane
*godziny funkcjonowania barów i restauracji mogą ulec zmianie
Restauracje à la carte
„DYNASTY ” turecka, „FAR EAST” indyjska, LA CUCINA” włoska, „EL SAGUARO” meksykańska
DODATKOWE INFORMACJE
Aktywnie
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siatkówka plażowa
- siłownia
- animacje soft
- sauna
- jacuzzi
- dyskoteka
Płatne
- korty do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- kręgle
- cymbergaj
- minigolf
- bilard
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
- Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 150 GOŚCI NA 500 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
- Czy na leżakach są materace? – NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK, BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, SAMOOBSŁUGA
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
- Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
- Czy siłownia jest czynna? – TAK
- Czy mini klub jest czynny? – TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? – GOŚĆ PRZEBYWA W IZOLATCE PRZEZ 7 DNI. PO 7 DNIACH ZOSTANIE WYKONANY TEST COVID-19. JEŚLI WYNIK TESTU BĘDZIE NEGATYWNY GOŚĆ POLECI DO DOMU. JEŚLI WYNIK OKAŻE SIĘ POZYTYWNY GOŚĆ POZOSTANIE W HOTELU PRZEZ KOLEJNE 3-4 DNI, AŻ DO UZYSKANIA NEGATYWNEGO WYNIKU TESTU. PODCZAS POBYTU GOŚCIA W IZOLATCE SPECJALNIE WYPOSAŻONY PERSONEL DOSTARCZY JEDZENIE I WSZYSTKIE NIEZBĘDNE PRZEDMIOTY PRZED WEJŚCIEM DO POKOJU
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – GOŚĆ PRZEBYWA W IZOLATCE PRZEZ 7 DNI. PO 7 DNIACH ZOSTANIE WYKONANY TEST COVID-19. JEŚLI WYNIK TESTU BĘDZIE NEGATYWNY GOŚĆ POLECI DO DOMU. JEŚLI WYNIK OKAŻE SIĘ POZYTYWNY GOŚĆ POZOSTANIE W HOTELU PRZEZ KOLEJNE 3-4 DNI, AŻ DO UZYSKANIA NEGATYWNEGO WYNIKU TESTU. PODCZAS POBYTU GOŚCIA W IZOLATCE SPECJALNIE WYPOSAŻONY PERSONEL DOSTARCZY JEDZENIE I WSZYSTKIE NIEZBĘDNE PRZEDMIOTY PRZED WEJŚCIEM DO POKOJU. CZŁONKOWIE RODZINY CHOREGO GOŚCIA Z NEGATYWNYM WYNIKIEM TESTU DO CZASU ODLOTU POZOSTANĄ W INNYM POKOJU KWARANTANNY