Hotel

Limak Atlantis Deluxe Hotel & Resort 5*

Hotel położony jest w odległości 4 km od Belek – tureckiego centrum golfa, tuż przy piaszczystej plaży kurort otoczony jest pięknym sosnowym lasem. Na terenie hotelu: restauracje (6), bary (4), room service, sejf w recepcji, pralnia, sala konferencyjna, centrum biznesowe, baseny odkryte, 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i 2 dzieci (działają w godzinach 10:30-12:30,14:00-16:30). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wi-Fi w hotelu bezpłatne.

Plaża

Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 120 m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi.
Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży, płatne: pawilony.

Pokoje

Zlokalizowane są w 3 budynkach, 1 sypialnia, klimatyzacja, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon.

Wyżywienie

Restauracja główna „Pinea”, 4 restauracje a’la carte, 4 bary, cukiernia.

Ultra All Inclusive (24h)

  • śniadanie (07:00-10:00)
  • późne śniadanie (10:00-11:00)
  • obiad (12:30-14:30)
  • podwieczorek (15:00-17:00) serwowany w cukierni
  • kolacja (18:45-21:15)
  • późny posiłek (22:30-02:00) serwowane w restauracji głównej
  • lody
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane

*godziny funkcjonowania barów i restauracji mogą ulec zmianie

Restauracje à la carte

„DYNASTY ” turecka, „FAR EAST” indyjska, LA CUCINA” włoska, „EL SAGUARO” meksykańska

DODATKOWE INFORMACJE

Aktywnie

W cenie

  • tenis stołowy
  • rzutki
  • koszykówka
  • siatkówka plażowa
  • siłownia
  • animacje soft
  • sauna
  • jacuzzi
  • dyskoteka

Płatne

  • korty do tenisa ziemnego
  • rakiety i piłki do tenisa ziemnego
  • kręgle
  • cymbergaj
  • minigolf
  • bilard
  • sporty wodne na plaży
  • centrum SPA
  • masaż
  • salon piękności
  • łaźnia turecka

Dodatkowe informacje

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – TAK
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – BEZPŁATNIE
  • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
  • Jak często są sprzątane pokoje? – CODZIENNIE
  • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
  • Jak będą serwowane posiłki? – PRZEZ OBSŁUGĘ KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK, W WYZNACZONYCH GODZINACH
  • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? – NIE
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 150 GOŚCI NA 500 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
  • Czy na leżakach są materace? – NIE
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK, BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK, SAMOOBSŁUGA
  • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? – NIE
  • Czy centrum SPA jest czynne? – TAK
  • Czy łaźnia turecka jest czynna? – TAK
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – TAK
  • Czy siłownia jest czynna? – TAK
  • Czy mini klub jest czynny? – TAK
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – TAK
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? – GOŚĆ PRZEBYWA W IZOLATCE PRZEZ 7 DNI. PO 7 DNIACH ZOSTANIE WYKONANY TEST COVID-19. JEŚLI WYNIK TESTU BĘDZIE NEGATYWNY GOŚĆ POLECI DO DOMU. JEŚLI WYNIK OKAŻE SIĘ POZYTYWNY GOŚĆ POZOSTANIE W HOTELU PRZEZ KOLEJNE 3-4 DNI, AŻ DO UZYSKANIA NEGATYWNEGO WYNIKU TESTU. PODCZAS POBYTU GOŚCIA W IZOLATCE SPECJALNIE WYPOSAŻONY PERSONEL DOSTARCZY JEDZENIE I WSZYSTKIE NIEZBĘDNE PRZEDMIOTY PRZED WEJŚCIEM DO POKOJU
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – GOŚĆ PRZEBYWA W IZOLATCE PRZEZ 7 DNI. PO 7 DNIACH ZOSTANIE WYKONANY TEST COVID-19. JEŚLI WYNIK TESTU BĘDZIE NEGATYWNY GOŚĆ POLECI DO DOMU. JEŚLI WYNIK OKAŻE SIĘ POZYTYWNY GOŚĆ POZOSTANIE W HOTELU PRZEZ KOLEJNE 3-4 DNI, AŻ DO UZYSKANIA NEGATYWNEGO WYNIKU TESTU. PODCZAS POBYTU GOŚCIA W IZOLATCE SPECJALNIE WYPOSAŻONY PERSONEL DOSTARCZY JEDZENIE I WSZYSTKIE NIEZBĘDNE PRZEDMIOTY PRZED WEJŚCIEM DO POKOJU. CZŁONKOWIE RODZINY CHOREGO GOŚCIA Z NEGATYWNYM WYNIKIEM TESTU DO CZASU ODLOTU POZOSTANĄ W INNYM POKOJU KWARANTANNY