ULTRA ALL INCLUSIVE (24h)
- śniadanie (07:00-10:30)
- późne śniadanie (10:30-12:30), podwieczorek (16:00-18:00)
- obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-22:00)
- obiad (12:00-17:00)
- obiad (12:00-15:00)
- przekąski (16:00-18:00)
- lody
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
*hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin funkcjonowania restauracji i barów
DODATKOWE INFORMACJE:
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? – TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – NIE - Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK (24H)
Czy będą czynne restauracje a’la carte/tematyczne? – TAK (ZA OPŁATĄ) - Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 300 GOŚCI NA 900 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
- Czy na leżakach są materace? – TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? – NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – NIE
- Czy siłownia jest czynna? – TAK
- Czy mini klub jest czynny? – NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?
TAK - Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? TAK
Usytuowany u wybrzeża Morza Czerwonego, został zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających klientach. Unikalne ustawienie nadmorskiego ośrodka z majestatyczną scenerią pustynnych gór, krystaliczna laguna, drewniane mosty i bujne ogrody dają uczucie przeniesienia do innego świata, gdzie wreszcie można skupić się na relaksie.
POŁOŻENIE:
ok. 30 km od centrum Hurghady, ok. 40 km od lotniska w Hurhgadzie
PLAŻA
przy hotelu, prywatna, piaszczysta, bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży
POKÓJ:
jedna sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, lub wanna, WC), balkon lub taras
SPORT I ROZRYWKA:
W cenie:
- tenis stołowy
- rzutki
- siatkówka plażowa
- aerobik
- siłownia
- animacje
- sauna
Płatne:
- bilard
- sporty wodne na plaży
- masaż
- salon piękności