Hotel

ULTRA ALL INCLUSIVE (24h)

  • śniadanie (07:00-10:30)
  • późne śniadanie (10:30-12:30), podwieczorek (16:00-18:00)
  • obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-22:00)
  • obiad (12:00-17:00)
  • obiad (12:00-15:00)
  • przekąski (16:00-18:00)
  • lody
  • wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe

*hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin funkcjonowania restauracji i barów

DODATKOWE INFORMACJE:

Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

  • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
  • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? – NIE
  • Czy w hotelu można kupić maseczki? – TAK (BEZPŁATNIE)
  • Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? – TAK
  • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? – NIE
  • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? – TAK
  • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? – TAK
    Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – NIE
  • Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
  • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? – TAK
  • Czy jest dostępna usługa Room Service? – TAK (24H)
    Czy będą czynne restauracje a’la carte/tematyczne? – TAK (ZA OPŁATĄ)
  • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? – NIE
  • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 300 GOŚCI NA 900 M2
  • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? – NIE
  • Czy na leżakach są materace? – TAK
  • Czy na plaży są dostępne ręczniki? – TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
  • Czy leżaki są dezynfekowane? – TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
  • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
  • Czy centrum SPA jest czynne? – NIE
  • Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? – NIE
  • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? – NIE
  • Czy siłownia jest czynna? – TAK
  • Czy mini klub jest czynny? – NIE
  • Czy hotel prowadzi program animacyjny? – NIE
  • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?
    TAK
  • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? TAK

Usytuowany u wybrzeża Morza Czerwonego, został zaprojektowany z myślą o najbardziej wymagających klientach. Unikalne ustawienie nadmorskiego ośrodka z majestatyczną scenerią pustynnych gór, krystaliczna laguna, drewniane mosty i bujne ogrody dają uczucie przeniesienia do innego świata, gdzie wreszcie można skupić się na relaksie.

POŁOŻENIE:

ok. 30 km od centrum Hurghady, ok. 40 km od lotniska w Hurhgadzie

PLAŻA

przy hotelu, prywatna, piaszczysta, bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży

POKÓJ:

jedna sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, lub wanna, WC), balkon lub taras

SPORT I ROZRYWKA:

W cenie:

  • tenis stołowy
  • rzutki
  • siatkówka plażowa
  • aerobik
  • siłownia
  • animacje
  • sauna

Płatne:

  • bilard
  • sporty wodne na plaży
  • masaż
  • salon piękności